sobota, 27 września 2014

Każdy ma swoją opozycję.


„Wasze serca i umysły paraliżuje strach przed utrata stanowisk i porażka w wyborach. Wasi doradcy od czarnego PR podpowiadają wam, że im gorzej dla Łodzi, tym dla was lepiej. Nieustannie tylko straszycie łodzian. Cieszą was trudności, na które napotykamy i dlatego opowiadacie bzdury o zagrożonych inwestycjach. Na szczęście z Waszych przepowiedni nic się nie sprawdza. Pracuję dla Łodzi codziennie, po kilkanaście godzin, często kosztem życia prywatnego i moich najbliższych. Ale nie żałuję. Lubię to, bo widzę jak zmienia się Łódź, jakie ta praca przynosi efekty. Szkoda mi tracić każdą chwilę, którą mogłabym poświęcić na pracę dla naszego miasta. Wy, w większości przychodzicie tu dwa razy na tydzień, żeby sobie podyskutować. Urządzacie tu polityczne igrzyska, wzbijacie się na wyżyny cynizmu i prześcigacie w złośliwościach. Sesje trwają po kilkanaście godzin, bo organizujecie sobie oratorskie popisy, z których nic nie wynika. Ja nie mam na to czasu. Ja mam robotę do wykonania........ I to wszystko na ten temat. Tyle mam do powiedzenia. Teraz możecie zacząć swój polityczny teatr. Mnie i łodzian on nie interesuje”.

Z wystąpienia Prezydent Miasta Łodzi

Hanny Zdanowskiej